3 Mayıs 2010 Pazartesi

FIRINDA YOĞURTLU KARNABAHAR



MALZEMELER

1 karnabahar

2 yumurta

1 kase yoğurt

3 yemek kaşığı un

tuz ,sıvı yağ

kaşar peyniri

YAPILIŞI

Karnabaharı dallara ayırıp yıkayalım ve haşlayalım süzelim yoğurt,un,yumurta,tuz ve yarım çay bardağı yağı çırpın tek tek bu karışama karnı baharları batıralım fırın kabına sıralıyalım kalan sosu üzerine dökün 220 derece ısınmış fırında pişirin kızarmaya başladığında üzerine kaşar rendeleyip dökün peynirler eriyene kadar tekrar fırınlayın

AFİYETOLSUN

4 yorum:

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim tasinmisin tebrik ederim yeni sayfani insallah burada da mutlu olursun,ve hersey daha guzel olur...tariflerini kaydettigin zaman kayit seçenegi var orada tarihini ve saatini degistire biliyorsun...karnibahar da pek lezzetli ellerine saglik,sevgiler.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

OOOO HAYIRLI UĞURLU OLSUN CANIM, TAŞINMIŞSIN SEVİNDİM SENİ İZLEMEYE ALACAKTIM AMA DAHA EKLENMEMİŞ
SELAMLAR SEVGİLER

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim anneler gununu kutluyorum,sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Yeni blogun hayirli ugurlu olsun canim. Iyiki tasinmissin, cünki yeni blogcuda arkadaslarimi eskisi gibi takip edemiyorum diye üzülüyordum, bundan sonra blogspotta takibimdesin!
Anneler günün de kutlu olsun, sevgilerimi gönderiyorum.