13 Nisan 2010 Salı

FIRIN POŞETİNDE TAVUK




MALZEMELER
1 bütün piliç

1 limon

2 havuç

8 kuru soğan kuru

6 Tane patates

kekik

karabiber

pulbiber

tuz

zeytinyağı


YAPILIŞI
Havuçları soyup büyük parçalara kesin. Patatesleri de iri küpler halinde doğrayın.ben bütün koydum, Soğanları soyun onlarıda bütün koydum Tümünü bir kapta karıştırın Sonra baharatları, tuzu, zeytinyağını ve birkaç damla limon suyunu başka bir kapta harmanlayarak tavuğun her tarafına bu karışımı sürün.
Tavuğu fırın poşetinde yapacağımız için, fırın poşetinin içini unlayın Sonra da tüm tavuğu poşete koyun . Poşeti birkaç yerinden delip ağzını sıkıca kapatın.kalan karışımı sebzelerin üzerine döküp karıştırın poşete doldurun bağlayın iğneyle 4 yerinden delin Önceden ısınmış 200C fırında yaklaşık 50 dakika pişirin.
Benim tavuk büyük olduğu için ayrı ayrı yaptım tek poşettede olur.
AFİYETOLSUN












Hiç yorum yok: