13 Nisan 2010 Salı

MAKARNA SALATASI


Yeni bir oyun başlatmış arkadaşlar oyunda herkes kendi bloğuna uygun mutluluğu anlatacak

Benide sevgili blogspot aslı davet etmiş teşekkür ediyorum canım , makarna salatasıyla katılıyorum çünkü bana baharı anımsatıyor cıvıl cıvıl rengarenk.Bahar mutlu olmak için bir nedendir benim için. benim çok sevdiğim yazıyı sizlerle paylaşmak istedim arkadaşlar. ben oyuna mutfaktakeyif arkadaşımı davet ediyorum


Mutluluk Nedir?

Sevgidir mutluluk , karşılıksız ve çıkarsız sevgi...Aşktır bazende...birine yürekten bağlanmaktır...Değer vermesini bilmektir mutluluk...sevilmeden de sevebilmektir mutluluk...sevdiklerin bir gün hayatından gitmeden kıymetini bilmektir...Seni seviyorum diyebilmektir...Annenin yavrusuna duasıdır kimi zaman...sevgiliye duyulan özlemdir bazende , en karşılıksız ve en çıkarsız...Dua etmektir mutluluk...duada ölçülemeyecek güç saklı olduğunu bilmek ve sığınmaktır Allah'a...hayatı bütün olumsuzluklarına rağmen sevebilmektir arsızca...sorgulamadan yaşamaktır kaderini...olacağı varmış deyip gülümsemektir geleceğe mutluluk...


MALZEMELER



1 Paket fiyonk makarna

8 yaprak marul

1 demet maydanoz

kırmızı lahana
1kutu konserve mısır
1tane havuç rendelenmiş

2 limon suyu

zeytin yağ
tuz


YAPILIŞI

Makarnayı haşlayın,marul,maydanoz,lahanayı doğrayın diğer malzemelerle birlikte makarnaya ilave edin hepsini karıştırın .tamamdır salatamız hazır

AFİYETOLSUN



Hiç yorum yok: