16 Nisan 2010 Cuma

KIŞ HAZIRLIĞI DOMATES


arkadaşlarımdan gelen yoğun istek üzerine baskı makinesinin fotoğrafını çektim yıllardır şişeleri bununla kapatırım her sene yeni kapak alırım arkasındaki vidadan şişe boyuna göre ayarlanabiliyor baskı makinasını ben salihliden almıştım.bulaşık makinesinde nasıl yapıyorsun diye sormuş annemmutfaktatv arkadaşım önceden kazanda kaynatıyordum şişeleri şimdi bulaşık makinesine sıralıyorum 120 tane soda şişesi sıraladım makineyi yüksek ısıda çalıştırdım bitince kaynatma işlemi tamam ikisenedir makinede kaynatıyorum çok rahat ettim


domatesleri kabuklarıyla robottan geçirip tuzladım şişelere doldurdum baskı makinesiyle kapaklarını kapatıp bulaşık makinasının en yüksek ısısında uzun programda kaynattım



kış için hazırlıklar başladı patlıcanları karnıyarık olarak kızarttım kağıt havlu üzerinde yağını çektirip poşetledim difrize koydum



biber ve patlıcanlarıda aynı şekilde hazırladım poşete biber ve patlıcanları karışık koydum

Hiç yorum yok: