29 Nisan 2010 Perşembe

KURU BÖRÜLCE PİYAZI



Geçen hafta canım arkadaşım şerife ye gittim mutlu günlerinde yanlarında olmak için şerife benim 15 yaşından bu yana arkadaşım ,kardeşim ,can dostum , kızı aslının sözü vardı ,e tabi teyzesi olarak bende oradaydım her şey çok güzeldi ,kızımız güzel damadımız yakışıklı Allah tamamına erdirsin inşallah seneye düğünleri var.
İki gün kaldım arkadaşımda börülce piyazını orada yaptım, çok ikramlar vardı ama fotoğraflarını çekemedim,birde tatlı resmini çektim ileriki günlerde yayınlarım onu da

MALZEMELER
2 bardak kuru börülce
maydanoz
kuru soğan
limon
zeytin yağ ,tuz
YAPILIŞI
Börülceyi akşamdan ıslatın ,sabah yıkayıp haşlayın Soğuyan börülceleri servis tabağına alıp üzerine maydanozu ve soğanları incecik doğradım. limon suyunu, zeytin yağını ve tuzu karıştırıp salatanın üzerine gezdirdim ve dikkatlice karıştırdım, börülceler ezilmesin diye. İsterseniz taze soğan domates koyabilirsiniz
AFİYETOLSUN

Hiç yorum yok: