8 Nisan 2010 Perşembe

P.D.Ç.ETKİNLİĞİ 21 REÇELLİ POĞAÇA



porselen demlik çay saati etkinliğinin ev sahibi NGR arkadaşıma teşekkür ediyorum

daveti için .kolay gelsin diyorum reçelli poğaçamla iştirak ediyorum


MALZEMELER


2 bardak süt

2 yumurta,birinin sarısı üzeri için
1 çay bardağı şeker

1 yemek kaşığı maya

1 çay kaşığı tuz

aldığı kadar un

1 çay bardağı pudra şekeri

İÇİ İÇİN

kayası reçeli

YAPILIŞI

Mayayı bir yemek kaşığı şekerle 1 çay bardağı ılık su ilave ederek karıştırın 10 dakika beklesin kabarması için,yoğurma kabına yumurtaları 1çay bardağı şekeri,sütü, kabarmış olan mayayı karıştırın aldığı kadar un koyarak toparlanabilir yumuşaklıkta hamur yapın

1saat dinlensin mayalanması için.

hamurdan küçük parçalar koparın elinizle yuvarlak açın reçelden koyun kapat kenarlarını iyi bastırın açılmasın pişerken

Üzerlerine yumurta sarısı sürün 220 derece ısıtılmış fırında pişirin.

servis yaparken üzerine pudra şekeri serpin

Ben kayısı reçeliyle yaptım . evinizde ne reçeli varsa onunla yapabilirsiniz

AFİYETOLSUN

Hiç yorum yok: