29 Nisan 2010 Perşembe

YOĞURTLU SALATALIKLI PATATES SALATASI



Uzun zamandır tarif ekleyemedim ,bloğumu ziyaret eden ve bana güzel yorumlarını bırakan arkadaşlarıma teşekkür ederim artık bende ziyaretlerinize gelmeye başlıyorum, çok yoğundum ev taşıdım sağolsun arkadaşlarım çok yardım ettiler Allah razı olsun hepsinden onlar olmasa işim çok zordu .Herkesin ramazanını kutluyorum RABBİM orucunuzu ve ibadetlerinizi kabul etsin inşallah.Uzun zamandır yayınlamak istediğim salata tarifini veriyorum günlerinizde çayın yanına yapabilirsiniz
MALZEMELER

6 Patates

4 Salatalık

1 kase Yoğurt

3 diş Sarımsak

2 yemek kaşığı Mayonez

Tuz

YAPILIŞI
Önce patatesleri haşlayın. Haşlanan patatesleri soyun ve minik küpler halinde doğrayın,salatalıkların kabuklarını soyup patatesler gibi küçük doğrayın
sarımsağı ezin yoğurt ve mayonezi ilave edip karıştırın çok koyuysa yarım çay bardağı kadar su ekleyip patates ve salatalığın üzerine döküp karıştırın Eğer yoğurdunu ekledikten uzun bir süre sonra servis edecekseniz, patatesler yoğurdu çeker, yiyeceğiniz zaman yoğurtlarsanız daha iyi olur
AFİYETOLSUN

Hiç yorum yok: