17 Mayıs 2010 Pazartesi

SULTAN SARMASI


MALZEMELER
1 litre süt

1 su bardağı un
1.5 su bardağı şeker
1 tatlı kaşığı margarin
1 paket vanilya
hindistan cevizi
krem şanti kakaolu
YAPILIŞI
Süte un ve şekeri ekleyin hafif ateşte kaynayıncaya kadar karıştırarak pişirin ve margarini vanilyayı ilave edin karıştırmaya devam edip ocaktan alın ve soğumadan blendırdan geçirin ve hemen hazırlanmış olan tepsiye(tepsiye 1 parmak kalınlığında hindistan cevizi serin ) muhallebiyi sıra sıra hindistan cevizi ile muhallebiyi karıştırmadan üzerine dökün.(kaşık kullanmadan muhallebi soğumadan çünkü soğuyunca donuyor)birkaç saat bekledikten sonra üzerine krem şantiyi sür,önce tepsinin enine kes sonra boyuna 8-10 parçaya böl arzuya göre..bölünen parçaları rulo halinde sarıp kenarlarınıda hindistan cevizine bulayın tepsiye dizin servis yapın benim sarmalar biraz büyük oldu siz biraz küçültebilirsiniz

AFİYETOLSUN

5 yorum:

ebru dedi ki...

Ellerinize sağlık. Lokumlar harika görünüyor.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Ablacim ellerine saglik,daha önce bir arkadasimda görüp yapmistim ama daha yayinlamadim ondan önce daha çok tarif var:)) gerçekten çok lezzetli olan bir tatli,sende harika yapmissin çok guzel gorunuyor çunku eline saglik....umarim buraya alisa bildin ablacim?sicacik sevgiler.

serpil dedi ki...

Merhaba arkadaşım yeni blogun hayırlı olsun blogcunun yüzünden çogu arkadaşımız gitti sağlık olsun tarifin yine çok güzel ellerine sağlık manisa kebabını defalarca yaptım çok begendik tarif için teşekkürler sevgiler

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

serpilcim canım evet sorunlardan dolayı taşındım blogspot daha rahat her zaman beklerim ziyaretlerini
tarifimi deneyip beğenmenize sevindim ellerine emeğine sağlık afiyetler olsun arkadaşım
sofrakeyfim

keskinli dedi ki...

canim ablam hos geldin
blogcu insani cildirtiyor ya hayirlisi bakalim yeni blogunda süper tariflerinde yine ayni lezzette görünüyor

bu sarmayi bir arkadasim yapip getirmisti banada yayinlamak kismet olmadi daha arsivde bekliyor

seni hemen takip listeme ekliyorum
takip listem ve arkadaslarim icinde benim ayri blogum var keskinli takipte blogspot öptüm