6 Aralık 2011 Salı

TAT SALÇA

Salça kategorisinde pazar lideri olan Koç Grubu şirketlerinden Tat markası, ürün gamına yüzde 100 doğal ve katkı maddesi içermeyen, yoğun kıvamlı, tuzsuz ‘Tat Köy Salça’yı ekledi.

Domates Salçası, ‘Antep Tadında Biber Salçası’ ve ‘Antep Tadında Karışık Domates-Biber Salçası’ olarak üç farklı ürün grubundan oluşan Tat Köy, içeriğinde kullanılan 6,5 kg domates miktarıyla tüketiciye ev salçası kıvam ve lezzetinde bir salça sunuyor. Tat Köy, kalp ve damar sağlığı, kolestrol, cilt yaşlanması, kan basıncı, prostat kanseri gibi sağlık sorunlarında etkin madde olan likopen’i yüksek oranda içeren salça olma niteliğine de sahip


tat_logo-yeni.jpg
TAT'tan gelen tadımlık domates ve biber salçalarını denedim evde yapılmış salça kıvamında her marka salçayı alıp yiyemiyorum nasıl yapıldığı önemli ama tat markası güvenilir gönül rahatlığıyla yemeklerimde kullanıyorum
domates ve biberi bir arada sundukları bir ürünleri var. İster onu alın, ister domates ve biber salçasını ayrı ayrı alıp istediğiniz oranda kendiniz karıştırıp kullanın. bana ayrı ayrı olanları geldi onları denedim


Salçadan çok biber püresi ya da biberle hazırlanmış bir sos gibi... Biberin tadı ve kokusu hissediliyor. İçine biraz tuz ve baharat, hatta ceviz ekleyip kahvaltıda ekmeğin üzerine sürüp yiyebilirsiniz.ben kıyamayacağım yemeklerde kullanmaya kahvaltılık tüketeceğim çok güzel kesinlikle alıp deneyin diyorum
bilgi için http://www.tat.com.tr'ye/ bakabilirsiniz

TEŞEKKÜRLER
deneme fırsatı verdikleri için TAT'a ve Lobby Halkla İlişkiler'den Tuba Hanıma çok teşekkür ederim.

1 yorum:

Nigar SARGIN dedi ki...

Ohhh güle güle mamalar yap ablacım;)