1 Mart 2012 Perşembe

NOHUTLU KEREVİZ tat dğoranmış domates ile



önceleri kereviz yemezdim vede evimde pişirmezdim sonradan alıştım sevdim zaman içinde damak tadı değişiyor demekki benim öyle oldu .çocukluğumuzda evimizde pişmezdi belkide ondan alışmadım artık her çeşidini yapıyorum

malzemeler
1 kilo kereviz
1 tane havuç
1 tane soğan
1 su bardağı haşlanmış nohut
zeytinyağ
limon
TATdoğranmış domates
tuz
YAPILIŞI
kerevizleri soyup doğrayıp limonlu suda bekletin kararmasın .soğanı doğrayıp yağda kavurun üzerine tat doğranmış domates ilave edin sudan çıkardığınız kerevizi ve doğradığınız bir havucu koyup karıştırın kapağını kapatın kısık ateşte bir süre kavrulsun arada karıştırın 10 dakika sonra 1 bardak haşlanmış nohutu,yarım limon suyu ve 2 bardak kadar sıcak su ilave edin kaynamaya bırakın biraz suyunu çekince ocağı kapatın
AFİYETOLSUN

Hiç yorum yok: