9 Nisan 2012 Pazartesi

PESTO SOSLU TORTELLİNİ

Pesto soslu tortellini denedim geçen gün yani fesleğen soslu kremalı içi peynirli makarna oluyor
kızım sever değişik makarnaları almış gelmiş bende yaptım güzelmiydi derseniz çok güzeldiii
Malzemeler

1 paket tortellini (ben peynirli olanını kullandım)
pesto sos
1kutu krema

Tortellinileri haşlayıp, süzün ve tencereye kremayı ve dolu dolu 2 yemek kaşığı fesleğen sos koyup karıştırın ısınınca tortellini koyup karıştırın
Yemeğiniz hazır.
afiyetolsun

5 yorum:

Unknown dedi ki...

oh işte bu kadar bende zannettim pesto sosunu kendiniz hazırladınız. ama hazırı olduğunu bilmiyordum mutlaka denemeliyim sevgiler selamlar...

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerine sağlık güzel bir tarif denemem lazım :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

MMM KİM HAYIR DER MAKARNAYA HELE ARKADAŞIM YAPTIYSA
:)

ihlamurcum dedi ki...

Ben pesto sosa zaten bayılırım.Nefis gözüküyor, tortelliniyide vaktim oldukça evde yapıyorum ama artık hazırlarıda çok lezzetli.Uğraşmaya değmez.
Ellerine sağlık

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

tombul tarifler:yok arkadaşım ben yapmadım ve ilk kez kullandım

ıhlamurcum:aynen canım kızım hazır almış yaptık

birkase lezzet:teşekkürler arkadaşımmm

teşekkürler emine dene cnm seversiniz