9 Ekim 2015 Cuma

DAMLA ÇİKOLATALI RULO PASTA


MALZEMELER
pandispanya için
5 yumurta (yumurta büyükse 4 )
1 su bardağı şeker
1su bardağı tepeleme un
1 kabartma tozu
1 vanilya
KREMASI İÇİN
1,5 su bardağı soğuk süt
damla çikolata
1 paket pasta kreması  kakaolu(bimden aldım )
YAPILIŞI
Yumurtaları  şekerle birlikte kabarana kadar çırptım unu vanilyayı kabartma tozunu eleyerek ilave ettim çırptım  yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine eşit bir şekilde boşalttım 200 derecede  12 dakika pişirdim fırından çıkardığınızda üzerinde tabaka oluştuysa onu toplayıp atın ben öyle yaptım sıcağınla pişirme kağıdıyla birlikte rulo yapıp havluya sardım biraz beklettim krema sürdüğümüzde rahat rulo yapmak için bu işlemi yapıyoruz
 soğuk sütle kremamı çırptım dinlenen pandispanyanın içine yarısını sürdüm damla çikolata serptim rulo yaptım kalan kremayla dışını sıvadım ve damla çikolatayla süsledim bir gece bekledi dolapta öğleden sonra gelen misafirlerime ikrarm ettim ve beğenildi
afiyet olsun

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık

http://belguzaranne.blogspot,com dedi ki...

ELINIZE SAĞLIK

aslı dedi ki...

süpper görünüyor :))