21 Nisan 2010 Çarşamba

FIRIN POŞETİNDE ÇUPRA




MALZEMELER
3 Adet Çupra
3 Adet Orta boy Patates
3 Adet Kuru Soğan
Tuz
Karabiber
Az Zeytinyağ
Sarımsak
YAPILIŞI
Patatesleri soyup elma dilim şeklinde doğradım.Soğanı aynı şekilde dilimledim,sarımsakları soyup doğradım. Yıkadığım balıkların üzerine kesik attım kesik yerlere hazırladığım sarımsakları yerleştirdim içinede koydum sarımsak balığın ağır kokusunu yok ediyor sevmiyorsanız koymazsınız Tuz Karabiber ve çok az zeytinyağı ekleyerek karıştırdım içine dışınasürdüm,kalan sosu patates ve soğanın içine koydum karıştırdım Bu karışımı üçe ayırdım üç poşet kullandım fırın poşetlerine koydum balıkları yanlarına soğan ve patatesleri koydum ve ,poşetin ağzını klipsleyip üzerine 4-5 delik açıp 200 derecede 45 dakika kadar pişirdim.AFİYETOLSUN








Hiç yorum yok: