21 Nisan 2010 Çarşamba

KOKOSTAR KURABIYE



Kurabiyenin tarifini
ozlemle33.blogcu.com arkadaşımdan aldım Çok güzel denemelisiniz,biraz uğraştırıyor ama değer tarifi aynen yayınlıyorum sadece ununu 3 bardaktansonra yumuşaklığını kontrol ederek koyun 3,5 bardak un kullandım
MALZEMELER

3 yemek kaşığı kakao

125 gr margarin

yarim su bardağı sıvıyağ

1 tatlı kaşığı kabartma tozu

1 su bardağı toz seker

1 yumurta+1 yumurta sarisi

4,5 su bardağı un =ben 3,5 koydum

İÇİ İÇİN 2 su bardagi hindistan cevizi,1 yumurta aki.yarim su bardagi toz seker

HAZIRLANISI:Hamur malzemesini güzelce yoğurup 30 beze yapıyoruz.Ici icinde hindistancevizli malzemeyi karıştırıp ondanda 30 küçük top hazırlıyoruz.Kakaolu hamurun içini oyup beyaz toplarla dolduruyoruz.içli köfte gibi.Yumuşak bir hamur olduğundan kolay sekil alıyor.Yuvarlak toplar yapıp 175 derecede 20 dakika fırınlıyoruz




Hiç yorum yok: