27 Nisan 2010 Salı

MEYVELİ YAŞ PASTA


P.D,Ç,S Etkinliğin ev sahibi http://pastakur.blogspot.com/

25 MART BUGÜN KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ

Seni ve kardeşini çok seviyorum iyiki varsınız canlarım ve sizin anneniz olduğum için gurur duyuyorum. Her zaman her koşulda senin ve kardeşinin yanında olacağıma desteğimi ve sevgimi sizden esirgemeyeceğime söz veriyorum siz benim her şeyim canımsınız. Allah,ıma şükrediyorum sizin gibi evlatlara sahip olduğum için
Doğum günün kutlu olsun kızım çok ama çok öpüyorum seni, öncelikle sağlık ,mutluluk diliyorum ,her şey istediğin gibi olsun

MALZEMELER

Kek için:

5 adet yumurta

1 su bardağı şeker

Yarım su bardağı sıcak su

1 paket vanilyalı pudink

1 paket kabartma tozu

2 yemek kaşığı nişasta

2 su bardağı un

KEKİ ISLATMAK İÇİN: 1 su bardağı su, 2 yemek kaşığı şeker

ÜZERİ VE ARASI İÇİN -2 Poşet Krem şanti 1 su bardağı süt, 1 paket krema,2 yemek kaşığı şeker

Yarım kilo çilek,yarım kilo kivi

YAPILIŞI

Kek için; yumurta, şeker ve sıcak suyu çırpın.Puding, nişasta, un ve kabartma tozunu ayrı bir kapta karıştırın.Sıvı karışıma toz karışımı ekleyin ve karıştırın büyük boy kelepçeli kalıba döküp ve 180 derecede pişirin keki bir gün önce yaparsanız kesmesi daha kolay olur 2 poşet krem şantiyi 1 bardak sütle çırpın dolaba koyun,1 küçük paket pasta kremasını çırpın 2kaşık şekeri koyup biraz daha çırpın sonra kremayı ,krem şantiyle karıştırıp iyice çırpın.meyvelerinizi yıkayıp, istediğiniz şekilde dilimleyin,keki ikiye kesin ,şekerli suyla karıştırın kaşıkla kekin içini ıslatın şantive krema karışımını sürüp meyveleri sıralayın üzerine diğer yarım keki kapatın her tarafını şanti ve krema karışımıyla sıvayın üzerine meyvaları sıralayın bir gece dolapta bekletin ,ertesi gün pastanız servise hazır AFİYETOLSUN




Hiç yorum yok: