13 Nisan 2010 Salı

PANCARLI PASTA



KENDİSİNE DAVETİ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM KOLAY GELSİN DİYORUM


Arkadaşlar pasta tat olarak güzel oldu ama benim umduğum gibi olmadı rengi kırmızı olsun diye pancar koydum hamurken kırmızıydı pişince kırmızılık gitti herhalde un rengini aldı çözemedim bir türlü aklıma gelen unun rengini alması oldu.misafirlerim çok beğendi dilimlenmiş halini göstermek isterdim ama hiç kalmadı ıspanaklı pasta gibi olur diye düşünmüştüm ama maalesef :L



MALZEMELER



4Tane yumurta

1 su bardağı şeker

1 paket kabartma tozu

2 paket vanilya


2 su bardağı un

yarım kilo pancar

yarım su bardağı sıvı yağ


ÜZERİ İÇİN


1Poşet krem şanti

1 su bardağı süT
damla çikolata

ARA KAT KREMA İÇİN


YAPILIŞI

Yarım litre süt


1paket vanilya


6 silme çorba kaşığı un


1 su bardağı toz şeker


50 gram margarin


Pancarları soyup rendenin ince tarafıyla rendeleyin su koymadan kısık ateşte yumuşayana kadar pişirin soğuyunca yarım bardak yağla karıştırıp bilendırla püre haline getirin.

Yumurta ve şekeri köpürene kadar çırpın ,pancarı ,vanilyayı ,kabartma tozunu 2 bardak unu koyup karıştırın .yağlanmış,unlanmış kalıba boşaltın 175 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin,kek soğuyunca ortadan kesin .krema malzemelerini pişirin,soğuyunca kekin içine bolca koyun diğer yarısını üzerine kapatın sütle şantiyi mikserle iyice çırpın sertleşen şantiyle kekin her tarafını kapatın , çikolata parçalarıyla süsleyin.. 1gece dolapta bekletip ertesi gün servis yapın.


AFİYETOLSUN




Hiç yorum yok: