30 Nisan 2010 Cuma

YENİ YIL PASTASI



Arkadaşlar ilk defa bu kadar çabuk pasta yaptım her şey hazır olduğu için yapmasıda uğraştırmadı kolay oldu çocuklar benden pasta istediler yıl başında vaktimde az olduğu için hazır malzeme kullandım güzelde oldu tadı, tadanlar beğendiler çocuklar sevindiler üzerinede mumlar koyduk afacanlar hasan ve umut üflediler mumlarımızı çok güzel bir gece geçirdik . onlarla beraber olmak ben ve kızım için çok güzeldi tekrar çok teşekkür ediyorum akçin ailesi ve girgin ailesine ,yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun .


MALZEMELER


1 tane kakaolu pasta keki

keki ıslatmak için 1 su bardağı süt


1 paket üçü bir arada kahve


içi ve üzeri için 2 adet muz


1paket muzlu puding


1 paket droetger pasta kreması


1 kilo süt


süslemek için damla çikolata


YAPILIŞI

1 su bardağı sütün içine kahvemi koyup karıştırdım bununla pasta kekimin içini kaşık yardımıyla ıslattım muzlu pudingi tarife göre pişirip soğuyunca yarısını kekim üzerine sürdüm muzun bir tanesini üzerine dilimledim yine paketin üzerindeki tarife göre kremayı hazırladım muzların üzerine yarısını döküp bıçakla düzettim diğer keki üzerine kapattım yine aynı şekilde puding ,muz ve kremayı üzerine sürdüm kremadan biraz ayırdım pasta şırıngasına koyup süsleme yaptım ve damla çikolatalarla biraz daha süsledim pastamı tamamladım

AFİYET OLSUN

Ben nasılsa bloğumun yeni yaşını kutlamamışım unutmuşum 3yaşına girdi bloğum iyiki oğlum boğumu açmış banada her şeyleri öğretmiş bende onun sayesinde sizleri tanıdım bilmediklerimi öğrendim sanalda olsa arkadaşım oldunuz yorumlar yazıyorsunuz hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar

Hiç yorum yok: