20 Ocak 2012 Cuma

KONYA VE ANKARA GEZİM

incittiğiniz insanın ve kırdığınız kalbin bedduasından korkun
( hz.muhammed(s.a.v)

Nice bilginler vardır ki gerçek bilgiden, hakiki irfandan nasipsizdirler. Bu ilim sahipleri, bilgi hafızıdır, bilgi sevgilisi değil. MEVLANA

"Yine gel, yine gel, her ne olursan ol yine gel
İster kafir, ateşe tapan, putperest ol yine gel
Bizim bu dergahımız ümitsizlik dergahı değildir
Yüz defa tövbeni bozmuş olsun da yine gel."


Bal yiyen, arısından gocunmaz. MEVLANA

"Söz söyleyen kemal sahibi olursa, marifet ve hakikat sofrasını serdi mi, o sofrada her türlü yemek bulunur. Herkes orada gıdasını bulur."MEVLANA
Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . . !
Dikenden gül bitiren, kışı da bahar haline döndürür.
Selviyi hür bir halde yücelten,
kederi de sevinç haline sokabilir.



konyanın meşhur etli ekmeği


HER ZAMAN GİTMEK İSTEDİĞİM ZİYARET ETMEK İSTEDİĞİM YERE ANITKABİRE GİTTİM

"NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE"

"Benim naçiz vücudum nasıl olsa bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ebediyen yaşayacaktır.


ASKERLERİN NÖBET DEĞİŞİMİ

"Benim Türk Milletine, Türk Cumhuriyetine ve Türklüğün istikbaline ait görevlerim bitmemiştir. Sizler, onları tamamlayacaksınız. Siz de sizden sonrakilere benim sözümü tekrar ediniz."

ESKİ TÜRKİYE BÜYÜK MECLİSİ

5 yorum:

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Müjgancım; ne güzel gezmiş ve ne görülesi şeyler görmüşsün..Ne mutlu sana..Allah içine sindirsin iyi arkadaşım benim:) Tekrarını da nasip etsin inşallah..

sofrakeyfim dedi ki...

sağol canım arkadaşım inşallah allah isteyene nasip etsin görmeyi çok güzeldi

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

İki muhteşem görülesi yerler.
Anıtı birkaçkez ziyaret ettim ama Konya hiç nasip olmadı inş. birgün görebilirim..
tekrarları nasip olsun canım sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Anıtkabire en son çocuklarla gitmiştim, muhteşemdi. Konya'ya da çok sık giderim, her dileğimde mutlaka öncesi ve sonrası Mevlana ziyaretim vardır hatta eşim takılır, bir ev alalım ordan bari diye. Allah içine sindirsin, sevgiler

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

teşekkürler arkadaşım anıtkabire ilk kez gittim çok duygusal anlar yaşadım konya ya sık giderim bende