19 Temmuz 2012 Perşembe

KREMŞANTİLİ POĞAÇA


kursta öğrendiğim nefis bir poğaça hafif tatlımsı ağızda dağılan ve hoş bir lezzet bırakan  poğaçayı demenizi öneririm
MALZEMELER
yarım paket margarin
1 su bardağı ılık süt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket toz krem şanti
4-5 bardak un
2 yumurta birinin a
2 kabarma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
İÇİ İÇİN
çökelek 1 yumuta akını karıştırüzerine yumurta sarısı ve susam 
YAPILIŞI
Yumurta,süt margarin,sıvı yağ,krem şanti karıştır.tuz,kabartma tozu unu ekle yoğur yuvarla  aç poğaça şekli verin yağlı kağıt serilmiş tepsiye sıralayın üzerine yumurta sarı sürüp sussam serpin 180 derece ısınmış fırında kızarana kadar pişirin
AFİYETOLSUN

3 yorum:

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhaba, Sizi face de sayfamda gördüm. İzmirliyim bende:)Hemşeriyiz yani. Poğaçalar harika olmuş ellerine sağlık:) Bende aynı tarifle yapıyorum. Süper oluyor. Pastanelerde satılan Karaköy Poğaçalarını aratmıyor:) Takibe aldım...
Bana da beklerim. fatoscatadlar.blogspot.com. 'dayım...
Sevgiler...

fatosun mutfagından... dedi ki...

hayırlı,huzurlu bir Ramazan diliyorum...hayırlı cumalar..sevgiler..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Yuva maya'nın bir paket poğaçasını bitirdim, bir paket daha var, hayırlısıyla onu da bitireyim Müjgancım, bu da denenecekler arasında, söz:9) Ellerine sağlık canım benim..