3 Ağustos 2016 Çarşamba

haşlama yağlı turşu

malzemeler
1 kilo ince biber
1 su bardağı sirke
1 su bardağı zeytin yağ
Yarim su bardağı su
2 yemek kaşığı tursuluk tuz
1 baş sarimsak
Yapılışı
Biberlerin saplarını ayıklayıp yıkadım suyu süzülünce kuruladım . Tencereye sarimsak haric tüm malzemeyi koyup kaynatalim kaynayan suya azar azar biber koyup rengi degisene kadar pişirelim kevgirle alalım tüm biberleri bu sekilde yapalim .soğuduğunda kavanozlara sıkı bir sekilde yerlestirelim aralarina soyup doğradıgimiz sarimsaklardan koyup kalan sostan koyalim uzerine. Ben kavanoz kapaklarini kaynattim kuruladım kapattım ters cevirdim vakumladim bu sekilde yapinca buzdolaba koymaya gerek kalmıyor

5 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

Afiyetle tüketin....

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ellerine sağlık müjgan hanımcım afiyetle yiyin

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

saadet uslu teşekkürler

susam çörek otu çok teşekkür ederim

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

Çok teşekkürler

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

Çok teşekkürler